_

niedziela, 15 maja 2011

Echa z Allegro - część ósma

 
W przerwach pomiędzy ubijaniem terrorystów w Confidental Mission, a rozczłonkowywaniem zombich w House of the Dead 2 postanowiłem usiąść przed komputerem i sprawdzić, co słychać na Allegro. Znalazłem kilka aukcji, które warte są Waszego zainteresowania oraz być może nawet i inwestycji.

Zacznę może od względnie taniego zestawu. Do kupienia za 99 złotych jest konsolka Sega Dreamcast z dwoma padami, kablami oraz oryginalną grą - Dynamite Cop. Podobno Makaron ma pewne kłopoty z odczytem płyt, ale sądzę, że to kwestia ustawienia lasera (kilka lat temu miałem podobnie, pomogła kalibracja). Cieszy na pewno doskonały stan sprzętu - DeCek wygląda świetnie, podobnie jak dołączane pady. A przy tym wszystkim cena jest niewysoka. Biorąc pod uwagę aukcje, w których ostatni system Niebieskich jest do kupienia za grubo ponad dwie, a nawet trzy stówy, można określić tę jednym słowem - okazja.

Na Allegro pojawił się też rzadko spotykany na świecie (!) egzemplarz konsoli oznaczony hasłem Regulation 7. Wierząc informacjom podanym w Wikipedii, pojedyncze sztuki używane były w salonach Pachinko. Były one 'odświeżane' i różniły się od zwykłych Makaronów czarnym kolorem i charakterystycznym logiem na obudowie.

PS: Pamiętajcie, że nie mam nic wspólnego ze sprzedawcami powyższych przedmiotów i w żaden sposób nie jestem z nimi powiązany. Nie reklamuję celowo ich aukcji i wskazuję tylko godne Waszego zainteresowania rzeczy związane z platformą Sega Dreamcast, jakie pojawiają się w serwisie Allegro.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz