_

środa, 3 października 2012

Nowe gry na DC na horyzoncie!


 
W przeciągu ostatnich dni dostaliśmy kilka zapowiedzi... zapowiedzi gier na DC. A może inaczej - wiadomo, że coś się dzieje, aczkolwiek nie wiemy zupełnie prawie nic na temat tytułów, jakie są obecnie w produkcji. Wiemy, iż gier jest dwoje. Jedną przygotowuje Senile Team, natomiast drugą wyda na pewno Goat Store (znacie tę firmę dzięki Irides).
 
O istnieniu nowej gry Senile Team dowiedzieliśmy się z wywiadu, jaki przeprowadzono z twórcami grupy. Chłopaki potwierdzili to, o czym mówiło się od bardzo dawna i co było więcej niż pewne - od pewnego czasu w holenderskim studiu trwają prace nad nową pozycją zmierzającą na Dreamcasta. Oczywiście nic więcej jego pracownicy nie chcą powiedzieć. Nabrali wody w usta i wykręcają się gadką, że powiedzą cokolwiek o grze w chwili, gdy developing będzie bardziej zaawansowany. Pozostaje nam się domyślać i gdybać nad kolejnym dzieckiem Senile Team. Czy niderlandzka ekipa powróci do swojego dawno porzuconego projektu pt. Age of the Beast? A może będzie to nowe IP? Jedno jest prawie pewne - grę wyda RedSpotGames.


Równie zagadkowo brzmi notka, która pojawiła się na stronie internetowej wydawcy Goat Store. Firma szuka osób, które za niewielką kasę (ale jakże wielką satysfakcję!) pomogą przy pewnej grze na Makarona. Kogo? Level designera, programistę C oraz gościa znającego się na teksturach.

Opierając się wyłącznie na moich domysłach i plotkach, jakie dawniej przeczytałem w Sieci, mogę powiedzieć - to NAJPRAWDOPODOBNIEJ projekt o nazwie Scourge, który jest w produkcji od ładnych paru lat. Nawet na jego stronie WWW jest ogłoszenie, że autorzy szukają do pomocy programisty C (przypadek?) i level designera (kolejny??). Oceńcie sami, ile w tym prawdy. Czyżby Scourge - fajnie prezentujący się shooter FPP, z grafiką na poziomie drugiego Quake'a - miał doczekać się komercyjnego wydania? Miejmy nadzieję, bo na materiałach dostępnych w Internecie wygląda on przezacnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz