_

sobota, 3 marca 2012

Warto dodać do ulubionych - Sega Retro


Dreamcast Junkyard, Dreamcast-News, DCTalk - te trzy strony są przeze mnie najczęściej odwiedzane, gdy chcę znaleźć informację ze świata ostatniej platformy firmy Sega. Dzisiaj rano do tego szeregu doszedł kolejny serwis o wszystko mówiącej nazwie Sega Retro. I jestem pewien, że tak szybko z niego nie odejdzie.



Sega Retro to projekt powstały na silniku Wikipedii. Pomysł zrodził się w głowach osób odpowiedzialnych za Sonic Retro - bliźniaczą stronkę, poruszającą tematykę maskotki firmy Sega, Sonica. Chcieli zrobić coś ambitniejszego, co rozmiarem miażdżyłoby ich poprzedni twór. I udało im się to z nawiązką, ponieważ teraz Sega Retro to nieocenione źródło wiedzy o Niebieskich, zawierające tysiące haseł. Naprawdę jestem pod wrażeniem, bo o wielu rzeczach przeczytałem dzisiaj po raz pierwszy.

Czytania jest bardzo dużo, ale aby w pełni móc korzystać ze stronki, należy choć w małym stopniu znać język angielski. Dla mnie nie jest to barierą, dlatego dodałem Sega Retro automatycznie do Ulubionych. Cóż, zachęcam każdego, aby uczynił to samo. Naprawdę warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz