_

sobota, 25 grudnia 2010

Nowość na stronie - Tłumacz


Wychodząc naprzeciw osobom odwiedzającym mój blog z innych krajów (zaglądają tu Rosjanie, Niemcy, Amerykanie, Brytyjczycy, Holendrzy, Hiszpani, Czesi, a nawet Brazylijczycy...) postanowiłem dodać dziś pewną opcję, dzięki której zagraniczni fani DC będą mogli czytać na bieżąco moje teksty, a nie tylko przeglądać obrazki, jak to miało pewnie miejsce wcześniej. Oczywiście mówię tutaj o Google Translator, który pojawił się na pasku bocznym, pod archiwum. Teraz każdy będzie mógł w przyjemny i prosty sposób tłumaczyć stronę - kto wie, może kiedyś dzięki temu jakiś mój news zostanie zacytowany na obcojęzycznych stronach poświęconych Dreamcastowi? Na chwilę obecną musi wystarczyć obecność World of Dreamcast w czytniku RSS na Dreamcast-Scene, gdzie mój blog znajduje się tuż obok takich znanych w świecie Makarona stron, jak SegaOnline.nl, Dreamcast.es i Dreamcast.org.ru. Niebywały sukces, największy w historii polskich serwisów o Niebieskich? Sami odpowiedzcie sobie na to pytanie, dziękując przy okazji Maxowi Scharlowi z RedSpotGames, pomysłodawcy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz