_

wtorek, 28 września 2010

Zapomniane, ale dobre - wstęp

Mojemu blogowi brakuje na pewno kilku rzeczy. Po pierwsze, recenzji, po drugie - felietonów. Owszem, zdaję sobie z tego sprawę, jednak chroniczny brak czasu nie pozwala mi na nieustanne wrzucanie jakichś większych materiałów. Być może jednak to się zmieni, gdyż postanowiłem zabrać się do pracy, czego efektem niech będzie zapowiedź nowej rubryki, którą zatytułowałem 'Zapomniane, ale dobre'.  Możliwe, że nazwa jest banalna, ale na pewno mówi wszystko. Nie ma co wydziwiać - w niniejszym kąciku zajmował się będę grami, które nie zostały dostatecznie docenione przez publikę.

W tymże wstępie niestety jeszcze nic ciekawego nie przeczytacie. Przykro mi, jednak dziś jest już zdecydowanie za późno, by rozpocząć pisanie dłuższego tekstu. Ale jutro... Jutro też jest dzień, dlatego możecie liczyć na stosowny artykuł. A o czym napiszę? Przekonacie się sami prawdopodobnie już za 24 godziny. Także - czekajcie! ^^

\EDIT\ Chyba musicie troszkę poczekać na tekst, bowiem pojawiły się nieoczekiwane problemy i niestety nie uda mi się dzisiaj napisać materiału. Ale czekajcie dalej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz