_

niedziela, 12 września 2010

Nowy redaktor - Arturos!


Miło mi napisać, że World of Dreamcast ma nowego redaktora! Od dzisiaj razem ze mną blog będzie tworzył niejaki Arturos, którego znacie z całą pewnością z wielu for internetowych. Chociaż jest on młody, to na pewno bije z niego zapał do pracy. O tym przekonacie się już niedługo. Arturos zaskoczy nas na pewno niejednym. A teraz chciałbym oddać głos właśnie jemu - miejmy nadzieję, że przyjmiecie jego twórczość z otwartymi rękoma.
Na wstępie chciałbym się przywitać z wszystkimi odwiedzającymi blog World of Dreamcast. Nazywam się Artur i będę pomagał Tomkowi prowadzić blog, głównie pisząc recenzje gier i wiadomości ze sceny homebrew. Część czytelników zna mnie może z takich stron jak Old School Gaming czy sega.prv.pl, gdzie występuje pod nickiem smir. Co mogę o sobie powiedzieć? Jestem uczniem gimnazjum, konsolami interesuję się od 2-3 lat. Moją pierwszą konsolą była wszystkim znana poczciwa konsola Sony, a mianowicie Playstation. Dreamcasta mam od niedawna, szczerze mówiąc od tygodnia;]. Jednak z tą wspaniałą konsolką miałem styczność już wcześniej, grając głównie u kolegów. Konsolka ma w sobie jakiś taki klimacik, którego ze świecą w ręku szukać na PS3 czy X360. Ponadto lubię scenę homebrew , a ta jak wiadomo na DC tętni życiem. Moje ulubione serie gier to Tony Hawk’s, GTA, Shenmue. Myślę, że wystarczy tego. Jak widać niezbyt mi wychodzą długie wypowiedzi, ale myślę, że z czasem co nieco się poprawię. Jeśli ktoś ma jakieś pytania to można mnie uchwycić na GG pod numerem 7081262.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz