_

poniedziałek, 28 grudnia 2009

Święta, święta i...

...po świętach, jak mawiają starsi ;P. Najedli się? Obejrzeli po raz kolejny masę powtórek w telewizji? To dobrze, tradycji musiało stać się zadość. Chwila odpoczynku na pewno przydała się każdemu z nas – w ciszy i spokoju w końcu można było zaliczyć parę zaległych gier, hyhy. Jeżeli brakło na to czasu, nic straconego, bowiem przed nami jeszcze niemal tydzień wolnego. W co będziecie szpilać? Ja niemal od miesiąca zacieram rączki na Rush Rush Rally Racing, na którego mam ogromny apetyt. Może w tym tygodniu uda mi się dotrzeć do w pełni działającej wersji – a jeśli będzie gra, będzie też i recenzja. Zobaczę również, co da się zrobić w kwestii najnowszego Irides, ale to bardziej odległa przyszłość. Z typowo starych tytułów na oku mam Rune Jade, jednakże bariera językowa (100% ‘krzaczków’) stanowi w tej grze naprawdę duży kłopot. Jakoś nigdy nie mogłem się przekonać do pozycji, w których nie ma ani słowa po angielsku. No cóż, musi być kiedyś ten pierwszy raz ;) zwłaszcza, że podobno jest to kawałek solidnego kodu. Z typowych ‘japońców’ podoba mi się również Black/Matrix Advance, ale... no właśnie, znowu na przeszkodzie stoi niezrozumiały język. Co nie zmienia faktu, że na obrazkach gra prezentuje się naprawdę klimatycznie – mam nadzieję, że tak jest w rzeczywistości i pełna wersja mnie nie zawiedzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz