_

czwartek, 26 września 2013


Po trwającej pół roku ciszy, ekipa NG:DEV Team wreszcie zabrała głos w sprawie swoich najnowszych gier. Poznaliśmy daty premiery obu produkcji na Dreamcasta - zarówno Redux, jak i Neo XYX pojawią się na naszej platformie w grudniu. Redux będzie dostępny w sprzedaży od trzeciego grudnia. Przypomnę, że pierwotnie tytuł ten miał pojawić się w kwietniu - przynajmniej takie obietnice widzieliśmy w opisie projektu na platformie Kickstarter. Skąd więc takie opóźnienie? Producent nie chce się do tego przyznać, zupełnie jak ostatnio Redspotgames, nabrał wody w usta i oprócz lakonicznej informacji prasowej nic więcej nie stwierdził. O nowych obrazkach czy szczegółach mowy więc nie ma. Troszkę smutne, ponieważ pół roku to wystarczająco dużo czasu, aby dopieścić tytuł niemal do perfekcji. Zwłaszcza, jeśli chodzi o tak słabo rozbudowaną grę - sześć poziomów, których czas przejścia łącznie nie przekroczy 30 minut. Większych leserów na scenie ostatniej platformy Niebieskich nie było już dawno.
    
Zastanawia mnie, do kieszeni którego z braci Hellwigów poszło ponad 200 tysięcy złotych, jakie zostały zebrane na serwisie Kickstarter. Może podzielili się fifty-fifty? Bo na produkcję pewnie nawet złotówka nie poszła. Gra, w chwili zapowiedzi, była wg mnie prawie skończona, co jeszcze bardziej ich deklasuje względem innych producentów pozostałych przy Dreamcaście. Dajcie taką gotówkę choćby grupie Senile Team, a w pół roku zrobią grę, która spodoba się każdemu, nie tylko zatwardziałemu fanatykowi staroszkolnych strzelanin. Dajcie natomiast grupie NG:DEV Team - zrobią mało zabawne g*wno, które nie jest warte więcej od najgorszych gier na AppStore.

Może kiedyś zmienię zdanie na temat tego producenta, ale obecnie jestem na "nie" ich przedłużającego się pobytu na DeCekowej scenie. Przez takie studia, jak NG:DEV, ludzie zamiast na nowo fascynować się Makaronem, odwracają się w stronę innych, nowszych platform. Niemieccy developerzy wg mnie psują scenę, dotychczas zarezerwowaną dla prawdziwych miłośników DC. Moja uwaga dla Hellwigów - zostańcie przy swoich ukochanych Neo Geo i nie zaśmiecajcie półek fanów ostatniej platformy Segi swoimi marnymi produktami. Rzekłem.

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie niech popracują tylko nad animacją (NG:DEV) Poza tym nic do nich nie mam. Każda nowa gra na DC jest dla mniwe ok. O ile nie jest zabugowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. 200 tyś na grę to malutko tak poza tym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gunlord jest extra i mimo wielu wad developera chce wiecej gier od ng dev team:)pozdro dla wszystkich makaroniarzy:)

    OdpowiedzUsuń