_

poniedziałek, 12 sierpnia 2013


Ostatnie dni przyniosły wiele nowego na blogu. Zmieniłem układ bloga, czcionkę (na większą i mam nadzieję bardziej czytelną), zadbałem o nową szatę graficzną, a dzisiaj wykupiłem domenę - na bardziej 'user friendly'. Od teraz możecie korzystać także z adresu http://www.worldofdreamcast.pl/. Sama strona zostaje bez zmian, prawdopodobnie nie będę startował z nową jej odsłoną. Uznałem to za bezsensowne posunięcie, musiałbym na nowo pozycjonować stronkę, przekonywać do siebie Czytelników i raz jeszcze reklamować się w Sieci. A skoro tak, spróbuję wykrzesać z leciwego Bloggera najwięcej, jak się da. W najbliższym czasie spróbuję dodać prawdziwe menu oraz "latający" widżet promujący mój fanpage na Facebook'u (chociaż na chwilę obecną zostaje gigantyczny banner na samym dole). Oprócz tego mam jeszcze kilka pomysłów, ale o tym cisza - nie chcę zapeszać. 

A wg Was - co zmienić na stronie? Co można dodać, aby była jeszcze bardziej czytelna i przyjazna zwykłemu użytkownikowi? Liczę na komentarze - te pozytywne, jak i te troszkę mniej. Do przeczytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz